vineri, 24 iulie 2009

ASA SUNT EU. O FII BINE, NO FII BINE.........!!!

Cum m-as descrie? Cam asa:

- am o personalitate puternica;
- sunt încăpățânata;
- în general am dreptate;
- știu sa admit când nu am dreptate;
- sunt impulsiva de cele mai multe ori;
- ma pot enerva rău,foarte rău, atât de rău ca nu-mi trece pana nu ma răzbun sau pana când nu vad ca respectivii/ele nu au primit ceea ce meritau;
- nu iert trădarea;
- nu am răbdare sa stau de vorba cu prostii.Consider ca pierd timpul.Totuși ii ajut dacă vad ca au sufletul curat;
- nu am răbdare în general;
- ma adaptez cu ușurința, dacă consider ca asta este înspre binele meu;
- îmi place sa ascult muzica și sa dansez;
- ascult muzica destul de tare;
- ador parfumurile, mașinile și confortul;
- îmi place sa mănânc și....mănânc bine;
- nu am mulți prieteni....adevărați;
- obișnuiesc sa ma descurc singura;
- când am spus "s-a terminat", s-a terminat mai ales în cazul prietenilor care trădează sau care au fost prietenii mei pana și-au atins scopul;
- sunt o ființa sociabila și iubesc copii;
- nu prea știu sa pierd;
- nu știu sa renunț și ma mândresc cu asta;
- ma consider o femeie plăcută, simpatica și cred ca-l am pe "vino încoace";
- imi respect promisiunile, mai ales cele pe care mi le fac mie.

2 comentarii:

  1. E foarte bine asa cum ești. Eu asa te știu dintotdeauna. Directa, corecta și plăcută. Ramai asa cum ești. Sunt oameni care știu ca în ziua de azi toți își vad doar interesele. Tu nu urmărești asa ceva. Eu te apreciez și tu știi asta. Și știu ca orice om cu scaun la cap ar aprecia felul tău de a fi. Este adevărat ca vor fi putini cei care te vor aprecia. Dar știi ceva? Cei ce te apreciază sunt oameni de calitate.
    Te pupic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti buna.Incearca sa ramai tot asa.

    RăspundețiȘtergere